Ajánlott források

A következő online és offline szakirodalmi forrásokat ajánljuk tanulmányozásra:

  • Babbie E. (2003): A társadalomtudományi kutatás gyakorlata
  • Bárdosi M. – Lakatos Gy. (2005): A kulturális statisztika módszertana és fogalmai. KSH.
  • Barna Ildikó – Székelyi Mária (2008): Túlélőkészlet az SPSS-hez. Többváltozós elemzési technikákról társadalomkutatók számára
  • Bércziné Juhos J. (1998): Piackutatás a gyakorlatban
  • Cseh-Szombathy L. – Ferge Zs. (1971): A szociológiai felvétel módszerei
  • Csíkos Csaba (2009): Mintavétel a kvantitatív pedagógiai kutatásban. Kutatás-módszertani kiskönyvtár
  • Falus Iván – Ollé János (2008): Az empirikus kutatások gyakorlata
  • Freedman D. et. al. (2005): Statisztika
  • Hoffmann M. et. al. (szerk.) (2001): Piackutatás
  • Ketskeméty L. – Könyves Tóth E. – Izsó L. (2011): Bevezetés az IBM SPSS Statistics programrendszerbe
  • Kollár Cs. (2004): Reklám- és reklámszöveg kutatás
  • Kollár Cs. (2013): Prezentációs technikák
  • Kollár Cs. (2017): Az informatika(i biztonság) mutatószámai
  • Kollár Cs. (2019): Kutatási módszerek a had-, rendészet-, és biztonságtudományokban
  • Kollár Cs. (2021): A szakértővé válás, illetve a szakértők kiválasztásának és megkérdezésének módszertani kihívásai
  • László J. (2005): A történetek tudománya
  • Malhotra N. K. (2002): Marketingkutatás
  • Mason, J. (2005): Kvalitatív kutatás
  • Moksony F. (1999): Gondolatok és adatok
  • Sajtos L.- Mitev A. (2007): SPSS kutatási és adatelemzési kézikönyv
  • Scipione P. A. (1994): A piackutatás gyakorlata
  • Tomcsányi Pál (2000): Általános kutatásmódszertan
  • Varga A. (2000): Matematikai statisztika
  • Williams R. (1983): Keywords