A következő online és offline szakirodalmi forrásokat ajánljuk tanulmányozásra:
- Babbie E. (2003): A társadalomtudományi kutatás gyakorlata
- Bárdosi M. – Lakatos Gy. (2005): A kulturális statisztika módszertana és fogalmai. KSH.
- Barna Ildikó – Székelyi Mária (2008): Túlélőkészlet az SPSS-hez. Többváltozós elemzési technikákról társadalomkutatók számára
- Bércziné Juhos J. (1998): Piackutatás a gyakorlatban
- Cseh-Szombathy L. – Ferge Zs. (1971): A szociológiai felvétel módszerei
- Csíkos Csaba (2009): Mintavétel a kvantitatív pedagógiai kutatásban. Kutatás-módszertani kiskönyvtár
- Falus Iván – Ollé János (2008): Az empirikus kutatások gyakorlata
- Freedman D. et. al. (2005): Statisztika
- Hoffmann M. et. al. (szerk.) (2001): Piackutatás
- Ketskeméty L. – Könyves Tóth E. – Izsó L. (2011): Bevezetés az IBM SPSS Statistics programrendszerbe
- Kollár Cs. (2004): Reklám- és reklámszöveg kutatás
- Kollár Cs. (2013): Prezentációs technikák
- Kollár Cs. (2017): Az informatika(i biztonság) mutatószámai
- Kollár Cs. (2019): Kutatási módszerek a had-, rendészet-, és biztonságtudományokban
- Kollár Cs. (2021): A szakértővé válás, illetve a szakértők kiválasztásának és megkérdezésének módszertani kihívásai
- László J. (2005): A történetek tudománya
- Malhotra N. K. (2002): Marketingkutatás
- Mason, J. (2005): Kvalitatív kutatás
- Moksony F. (1999): Gondolatok és adatok
- Sajtos L.- Mitev A. (2007): SPSS kutatási és adatelemzési kézikönyv
- Scipione P. A. (1994): A piackutatás gyakorlata
- Tomcsányi Pál (2000): Általános kutatásmódszertan
- Varga A. (2000): Matematikai statisztika
- Williams R. (1983): Keywords